سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خدا


هدفمند کردن یارانه ها در همان قدم اول پا را روی گلوی قشر مستضعف گذاشت و حالا در آستانه ی قدم دوم همگان را، علی الخصوص دهک های پایین و متوسط  را به مرور سخنان رئیس جمهور در شب قدم اول دعوت می کنم. لازم به ذکر است مرور این سخنان امیدوارکننده، فقط برای ارتقای روحیه این عزیزان است و مثل قدم، اعتبار دیگری ندارد!

"از فردا یارانه نقدی دو ماهه واریز شده به حساب مردم قابل برداشت است، از عموم هموطنان درخواست کرد برای دریافت پول های واریزی عجله نکنند، زیرا برخی واحدهای اقتصادی برای مردم بسته های مناسبی در نظر گرفته اند  .

اجرای موفق این قانون به نفع همه ملت خواهد بود و امنیت و دلخوشی برای همه به ارمغان خواهد آورد.

هدفمند کردن یارانه ها، مدیریت منابع در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. دولت تأثیر هدفمند کردن یارانه ها بر تولید، صنعت، کشاورزی، زندگی دهک های جامعه، دامداران و اقشار مختلف جامعه را بررسی کرده و برنامه جامعی را تهیه کرده و پس از آن با اقشار مختلف جامعه اعم از کشاورزان، تجار، دامداران، حمل ونقل گفت وگو کرده است تا این طرح با کمترین تنش و شوک بر زندگی مردم به نحو مناسبی آغاز شود.

از روز اول اجرای هدفمند کردن یارانه ها، وضع زندگی 6 دهک بهتر خواهد شد، باید دو دهک صرفه‌جویی کنند و دو دهک دیگر بیشتر صرفه جویی کنند، زیرا این دهک ها مرفه هستند.

دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه به گونه ای قیمت ها آزاد می شود که کمترین فشار به مردم وارد شود، اظهار داشت: هرچقدر صرفه جویی بیشتری انجام شود، اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد. این اولین طرحی است که مردم خواهان اجرای آن هستند، زیرا مردم آگاه و هوشیارند و چنانچه مردم طرحی را بپذیرند، تبعات منفی نخواهد داشت یا تبعات آن به حداقل خواهد رسید.

از آنجایی که نان از جمله کالاهای مهم و ضروری کشور به حساب می‌آید دولت تصمیم گرفته است برای هر نفر چهل هزار ریال به حساب‌ها واریز کند که در مجموع برای دو ماه برای هر نفر هشت هزار تومان واریز خواهد شد.

تا قبل از دولت دهم یارانه‌ها هدفمند، مشکل مسکن و اشتغال حل و همچنین سیستم‌های بانکی، مالیاتی و گمرکی اصلاح خواهد شد."


پ.ن: خبرگزاری فارس: نان گران شد!

پ.ن: معاون وزیر صنعت در گفت‌‌وگو با فارس:با گرانی خودسر برخورد می‌کنیم!

پ.ن: دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها: گرانی نان ربطی به هدفمندی ندارد!

پ.ن: انرژی هسته ای حق مسلم ماست!



نوشته شده در شنبه 91/3/20ساعت 11:29 عصر توسط هادی نظرات ( ) |


Design By : Pichak