سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خدا

برای مشاهد تصویر در اندازه اصلی با احتیاط!!! کلیک کنید.

ق هـ

این جور وقت ها حال و هوای آدم "بدون شرح" می شود... یعنی بهتر است که بدون شرح بشود.

والّا ترازوی عدالت هم وبلاگمان را نیست و نابود می کند، هم خودمان را، هم پدرمان را!

امشب بلندترین شب سال است؛ خب آدم تنهایی حوصله اش سر می رود دیگر، هندوانه هم سرد است، به مزاجمان نمی سازد...

گفتم یه کار خیری بکنم امشب، ذخیره قبر و قیامتمان باشد؛

به نظرم رسید بعضی از آرم های بعضی نهادها و سازمان ها تناسبی با مجموعه شون نداره، بهتره عوض بشن

از قدیم گفته اند؟؟: آرم سازمان نشانه شخصیت سازمان است.

من خودم اعلام آمادگی می کنم برای همه سازمان های مورد نظر آرم طراحی کنم، پولم نمیخوام.

این طرح بالا رو هم همینجوری، پیشنهادی زدم برای اثبات توانایی خودم در طراحی آرم و هییییچ منظور دیگه ای هم ندارم، باور کن!!!

در ضمن مسئولین محترم مربوطه هم یه فکری به حال بعضی از این ضرب المثلایی قدیمی و کهنه شده که تاریخ مصرفش تموم شده بکنن که موجب سردرگمی و تحیّر جوونا نشه

مثلا یاد قدیمیا بخیر! می گفتن:

گیرم پدر تو بود فاضل، از فضل پدر تو را چه حاصل؟!

 

اینم فال شب یلدای حافظ رفسنجانی؛

چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی
آن شب در اوین که آن تازه براتم دادند

 

 

 


نوشته شده در پنج شنبه 91/9/30ساعت 11:26 عصر توسط هادی نظرات ( ) |


Design By : Pichak