سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خدا


 

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم 

قل اعوذ برب الناس  

ملک الناس 

اله الناس 

من شر الوسواس الخناس

الذی یوسوس فی صدور الناس

من الجنة و الناس

1. برخی دنبال این هستند که موفقیت های سی و چند ساله ی انقلاب را دربست، متعلق به دولت نهم و دهم بدانند و ایضاً معتقدند همه ی آن دوره های قبلی ول معطل بوده اند و نهایت نهایتش، مقدمه ای بوده اند برای ظهور این دولت.

2. خیلی از این برخی ها هم بر این عقیده هستند که وجود شخص آقای خاص، علّت تامه ی موفقیت های دولت نهم و دهم است.

3. چندی پیش هم کاشف به عمل آمد که آقای خاص با یک آقای اخصّی ارتباط داشته که آن آقای اخص، از طریق ارتباط با اجنّه ی محترم و تسخیر ایشان، موجبات این توفیقات بزرگ را برای کشور فراهم آورده است.

4. ضمن تقدیر و تشکر از جنّیان محترم، به پاس تلاش های شبانه روزی در جهت آرمان های مقدس مکتب ایرانی، راستش این چند روزه، کشف این روابط مرموز و مخفیانه خیلی ذهنم را مشغول کرده است، به حدّی که گاهی شب ها تا صبح خواب های پریشان و ترسناک، از خدمات اجنّه محترم می بینم (بسم الله الرحمن الرحیم- توصیه می کنم شما هم بخوانید و به چهار طرفتان فوت کنید، جن است دیگر، یه موقع دیدید دنگش گرفت و خواست یه حال اساسی به شما هم بدهد!)

الغرض این که این افکار پریشان و آن خواب های هولناک مرا به این نتیجه ی کاملا منطقی رساند که؛ ما اگر این واسطه ها را از بین مکتب مقدس ایرانی و  جامعه ی محترم جنیان بر داریم و مستقیماً با خود آقایان اجنّه ارتباط داشته باشم، قطعاً به موفقیت های بیشتری خواهیم رسید. ضمن این که سرعت انتقال موفقیت از ایشان به جامعه، سریع تر و کم هزینه تر خواهد شد، دوباره ضمن این که اجنّیان محترم نیز دستشان بازتر است برای خدمت بیشتر. از قدیم گفته اند: هرچه واسطه کمتر، خدمت بیشتر، موفقیت بیشتر تر!

لذا برای نیل به این اهداف مقدس و برای رهایی از آن کابوس های شبانه که هیچ بعید نیست خود جامعه محترم وعاظ اجنّه ی ولایی، مسبب آن بوده باشد، تصمیم قاطع گرفتم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به کاندیدای محترم رایحه ی خوش آتش، جناب مهندس جنّیان رأی بدهم.

البته وجود اجنّه محترم در مسئولیت اجرایی کشور دارای محاسن زیادی است که شرح آن در مختصر نمی گنجد و در صورت توفیق، در بروشورهای تبلیغاتی مهندس جنّیان به تفصیل خواهد آمد. ولی به جهت وظیفه و ادای دِین به این کاندیدای محترم که حق زیادی بر بنده دارد و اگر بعد از آن خواب های آن چنانی هنوز نفسی می آید، مدیون عنایات ویژه ی ایشانم، به نمونه های از برنامه های ایشان، به طور مختصر اشاره می کنم.

1.  تقلیل دوره ی سفرهای استانی از یک سال به یک روز

اجنّه محترم به واسطه ی سرعت فوق العاده، قادر هستند سفرهای استانی به تمام استان های کشور را هر روزه برگزار کنند. که این سفرها موجبات خیر و برکات زیادی برای تمام نقاط کشور را به دنبال خواهد داشت.

2.  بازرسی ویژه و آنلاین در تمام نقاط کشور

کنترل نامحسوس یکی از بهترین روش های شناخته شده در بازرسی می باشد. جنّیان عزیز، این توانایی را دارند که با حضور نامرئی در تمام جزئیات اجرایی کشور، اعم از وزارت خانه ها، نهاد ها و ارگان ها به طور دائمی از عمل کردها بازرسی به عمل آورند و متخلفین را در دم به اشد مجازات برسانند.

3.  صرفه جویی در مصرف انرژی

ایشان به جهت قدرت خارق العاده در حرکت، توانایی آن را دارند که در کمترین زمان از نقطه ای به نقطه ی دیگر بروند، بدون این که نیازی به صرف حامل های انرژی داشته باشند. همچنین چون در تابستان گرمشان نمی شود نیاز به کولر ندارند، و در زمستان هم خودشان مثل بخاری عمل می کنند.

4.  هدفمند کردن رایانه ها

به جهت حساسیت فوق العاده ی این بخش از جهت امنیتی و اقتصادی، فعلا از توضیح آن معذوریم.

 بنده در اینجا ضمن دعوت از ایشان برای شرکت در انتخابات دوره ی آینده، با شعار «اگر اینجوری است، ما بیشتر می توانیم!»، قویاً به ایشان اطمینان می دهم با توجه به درخواست های بی شماری که از سراسر کشور رسیده و همچنین اخبار منتشر شده ی مربوط به ارتباط آقای خاص و اخص با ایشان، شک نداشته باشند که با اختلاف آرای فراوان پیروز انتخابات خواهند شد.

در پایان برای رفع شایعات احتمالی، لازم می دانم این نکته را متذکر شوم که اینجانب برای خدمت به جامعه ی محترم وعاظ اجنه ی ولایی، هیچ گونه چشم داشتی ندارم و دنبال هیچ پست و مقامی هم نیستم و صرفاً جهت ادای وظیفه است اگر فعالیتی در ستاد ایشان خواهم داشت و اگر ایشان مصلحت بدانند و بنده را از آن خواب های آن چنانی معاف بدارند از سرمان هم زیاد است.

اگر اینجوری است، ما بیشتر می توانیم!


 


نوشته شده در شنبه 90/3/7ساعت 12:23 عصر توسط هادی نظرات ( ) |


Design By : Pichak