سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خدا

سلام بهتر است این صحبت حضرت ماه را دوباره بهتر و با دقت بخوانیم و از خودمان سوال کنیم این سخن آقا خطاب به کیست؟

فضاى اهانت و هتک حرمت در جامعه، یکى از آن چیزهائى است که اسلام مانع از آن است؛ نباید این اتفاق بیفتد. فضاى هتک حرمت، هم خلاف شرع است، هم خلاف اخلاق است، هم خلاف عقل سیاسى است. انتقاد، مخالفت، بیان عقاید، با جرأت، هیچ اشکالى ندارد؛ اما دور از هتک حرمتها و اهانتها و فحاشى و دشنام و این چیزها. همه هم در این زمینه مسئولند. این کار علاوه بر اینکه فضا را آشفته میکند و اعصاب آرام جامعه را به هم میریزد - که امروز احتیاج به این آرامش هست - خداى متعال را هم از ما خشمگین میکند. من میخواهم این پیامى باشد به همه‌ى آن کسانى که یا حرف میزنند، یا مینویسند؛ چه در مطبوعات، چه در وبلاگها. همه‌ى اینها بدانند، کارى که میکنند، کار درستى نیست. مخالفت کردن، استدلال کردن، یک فکر سیاسى غلط یا یک فکر دینى غلط را محکوم کردن، یک حرف است، مبتلا شدن به این امرِ خلاف اخلاق و خلاف شرع و خلاف عقل سیاسى، یک حرف دیگر است؛ ما این دومى را به طور کامل و قاطع نفى میکنیم؛ نباید این کار انجام بگیرد. متأسفانه بعضى این کار را میکنند. من بخصوص به جوانها توصیه میکنم. بعضى از این جوانها بلاشک مردمان بااخلاص و مؤمن و خوبى هم هستند، اما خیال میکنند این وظیفه است؛ نه، من عرض میکنم این خلاف وظیفه است، عکس این وظیفه است.

قطعا روی سخنان آقا بی بی سی و صدای آمریکا نبوده حسین جان! برادر اعلام نارضایتی آقا از فضای تهمت و اهانت تحت اجبار و زور نبوده که یک بار گفتی و یک بار دیگر هم بگویی: اگر به در کاخ معاویه برسم و علی به من امر کند برگرد، این شرف دارد به اینکه علی به بعضی ها بگوید “این عمار؟” این چه مقایسه ای است برادر؟ این که آقا در جمعی به مهمی مجلس خبرگان یا هر جای دیگری از عمل من ابراز نارضایتی کند که جای پز دادن نیست؟ باید به حال خودم بگریم که به خیال این که ندای این عمارش را پاسخ مناسبی بوده ام ، دلش را رنجانده ام، وای به حال من! قطعه 26 را که معطر ساخته ای به یاد شهدا و در آن نه با قلم که با خون می نویسی و این جا را ملجا بسیجیان ساخته ای را برگردان به صراط مستقیم و صراط مستقیم برا من و تو که می دانیم و برای آنه اهم که نمی داند فقط آقاست. اگر آقا می گوید فلانی خوب است پس هست نکند عقل من توجیهی در برابر امر مولایم بتراشد و من در خیال پیروی از ولایت گوساله سامری ساخته عقل خودم را بپرستم حسین جان! بیا برای بچه های قطعه مقدس 26 که من هم افتخار می کنم یکی از ستاره هی بی فروغ آن هستم محفل جامعه کبیره برگزار کنیم که جامعه کبیره یعنی امام شناسی، یعنی ولی شناسی: فَالرّاغِبُ عَنْکُمْ مارِقٌ وَاللاّزِمُ لَکُمْ لاحِقٌ وَالْمُقَصِّرُ فى حَقِّکُمْ زاهِقٌ وَالْحَقُّ مَعَکُمْ وَفیکُمْ وَمِنْکُمْ وَاِلَیْکُمْ وَاَنْتُمْ اَهْلُهُ وَمَعْدِنُهُ. حق با ولی ست! من هنوز معتقدم هاشمی اشتباه کرد و مشایی به بیراهه می رود و رحیمی باید محاکمه شود و قوه قضائیه در شأن عدالت انقلاب ایران نیست و مجلس مجلس انقلابی نیست و و و ولی آقا فرمود اهانت و هتک حرمت من شنیدم تو هم بشنو در عمل برادر!


نوشته شده در جمعه 89/12/20ساعت 4:56 عصر توسط هادی نظرات ( ) |


Design By : Pichak