سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خدا

1. خبرگزاری فارس: آیت‌الله مهدوی کنی با 63 رأی موافق وکلای ملت، رئیس مجلس خبرگان رهبری شد. 

89/12/17 - 10:57

2. خبرگزاری فارس: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به اینکه سیستم بارش‌زا استان‌های غربی کشور را درگیر کرده است، بارش باران از امروز در تهران هم آغاز می‌شود و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
 
89/12/17 - 09:23

.3 حتی خود مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی هم می داند: با توجه به اینکه سیستم بارش‌زا استان‌های غربی کشور را درگیر کرده است، بارش باران از امروز در تهران اگر خدا نخواهد آغاز نخواهد شد. 

باران مظهر رحمت الاهی است و این یعنی این که خدا ما را شایشته نزول رحمتش دانسته. دفعات قبلی که بارن آمد حکمتش چه بود من نمی دانم من شاگرد مکتب جامعه کبیره هستم که: و بکم ینزل الغیث" و مگر نه این که آن دردانه ی مقدس هستی،امام زمان و زمین و خلیفه ی خدا در زمین است؟ و مگر نه این که اگر تمام ارداه ها تحت فرمان و اذن ولی خداست؟ پس اگر چنین است که هست اگر اذن او نبود سیستم بارشی شرق کشور هرگز اجازه فرود بر دامن آلوده ی شهر را پیدا نمی کرد! 

من این باران کم نظیر چند روزه که روزی تهران شده است را بی ارتباط با تصمیم مبارک مجلس خبرگان در انتخاب شایسته ی خود برای رئیس شایشته نمی دانم که اتفاقا علت اصلی را در همین تصمیم می دانم و چه کنم اگر بعضی ها درس جامعه کبیره را نخوانده اند یا خوب نخوانده اند و نتیجه ای غیر از این می گیرند و در مقدمات ایمانشان یک پای ارداتان به ولی لنگ است.

"ولی فقیه برای ما یک هدیه الاهی است" این جمله اگر برای دیگران فرمایشی از خیل فرمایشات امام راحل است برای ما حجت موجه است و جزء جزء اعتقاد ما با سطر سطر صیحف نور تنظیم شده است چه موسسه تنظیم و نشر آنرا چاپ کند چه نکند ما با امام زنده ایم و با امام می میریم. رویدادهای تهران و ایران و خاورمیانه و جهان را از منظر ولایت فقیه باید تحلیل کرد من علت باران را در تغییرات جوی جستجو نمی کنم. 

تغییرات جوی سبب و مقدمه باران است علت جای دیگریست و با همین نگاه هم به انقلاب های اخیر کشورهای عربی می نگرم مشکلات اقتصادی و گرسنگی ملت ها بهانه ایست که بی بی سی و صدای آمریکا برای ریشه ی این قیام های می تراشد. و کدام آزاده ایست که نداد این اراده ی خداست که در خاورمیانه تجلی پیدا کرده است. سیاه و سفید، عرب و عجم، کوچک و بزرگ، پیر و جوان همه نعره ی الله اکبر سر می دهند. این ابرهای تیره و تار که به بخورند باران می آید، باران که بیاید هوا صاف و پاکیزه خواهد شد برای ظهور آفتاب!


نوشته شده در سه شنبه 89/12/17ساعت 9:31 عصر توسط هادی نظرات ( ) |


Design By : Pichak