سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خدا

 

سلام

حاج علی فضلی اباالفضل با وفای رهبر است و برای ما که در خیمه حسین هستیم قوت قلب و امید حرم و برای یزدیان قتال العرب و العجم.
سردار پای به رکاب بگذار و محاصره ماه را بشکن از همین دو سه تا خواص بی بصیرت باقی مانده، این ها مثل سگ(برای این یکی مجوز شرعی دارم) از تو می ترسند و ثوابش را هدیه کن به لحظه ای که عباس زد به دشمن و لشکریان عمر سعد را به هم ریخت، مثل مشک آب. مشکت را پر از ستاره کن از شریعه حضرت ماه و برایمان بصیرت بیاور که سخت تشنه ایم! مکتب ایرانی سراب است، آب فقط در چشمه ی ماه است(علامت این که کاش می شد یکی درست و حسابی نثار صاحب مکتب ایرانی کنم که به چشم سردار ما که فکر می کنیم نمی بیند ولی می بینید و خوب هم می بیند چپ نگاه کرده است … حیف نمی شود، باشد سر وقتش! (بر چشم بد لعنت))
ما همه سرباز تو ایم حاج علی فضلی که تو سردار خامنه ای هستی
گوش به فرمان توایم حاج علی فضلی که تو سردار خامنه ای هستی
این دعا مخصوص خودم هست:
خدایا من را با حاج علی فضلی محشور کن!
سردار برایم آمین می گویی؟

 


نوشته شده در چهارشنبه 89/12/25ساعت 12:5 صبح توسط هادی نظرات ( ) |


به نام خدا


الله اکبر

(امروز اگه این پسره نیاد بیچاره می شم. اگه چکش برگشت بخوره چیکار کنم! خیلی بدحسابه پول حسین رو هم هنوز نداده... پژو مصرفش بالاست فوقش گاز سوزم باشه بالاخره چی بنزینم میخواد دیگه! پرایدم که نشد ماشین چی بیگرم خدایا. مونیتورمو باید عوض کنم، داره چشمامو اذیت می کنه ولی فعلا پولشو ندارم باشه بعدایادم باشه یه زنگ به احمد بزنم یه سفارشی بکنه...)

الله اکبر

( اینم شد زندگی آخه! از صب تا شب، شب تا صب ... پول منو نمی دی یک حالی ازت بگیرم! کاش یه چک ازش گرفته بودم... 206 بگیرم! سمند! ال90! نه پولم نمی رسه... شب قراره بریم خونه جواد اصلا ، حوصله شو ندارم امروزم که نیومد بریم استخر... تقصیر خودشه خب اشتباه کرد دیگه، نبایداعتماد می کرد پولشو همینجوری می داد بدون ضمانت، بی چاره یک ساله دنبال پولشه)

الله اکبر

( وای هیچی لباس نخریدم! کفشم باید بگیرم. انقد دست دست کردیم تا شد  شب عید، دیر نشده می گیرم بذار این پوله رو از محسن بگیرم کفشم می گیرم. دلم داره ضعف می ره زود برم یه فلافل بگیرم حالشو ببرم سه قرصه باشه با نوشابه زرد... کاش می تونستم یه لب تابم بگیرم، می شه؟ ولش کن فعلا نمی خواد)

الله اکبر

( فلشمو کجا گذاشتم؟ از دفتر که اومدم بیرون تو جیبم بودآ! بعدش کجا رفتم؟ ...؟ کاش لااقل فایلاشو کپی کرده بودم. یادم باشه از کتابفروشیه یه فاکتور بگیرم. کتاب خوبی بود، جلد دومشم بگیرم... خیلی گشنمه!)

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر

 چند رکعت شد؟

 


نوشته شده در سه شنبه 89/12/24ساعت 11:55 عصر توسط هادی نظرات ( ) |

 

 به نام خدا

سال گذشته هیاهوی سیاسی انتخابات ریاست جمهوری منجر به فتنه سال 88 شد؛ خیلی ها راه خود را گم کردند، برخی از خواص مردود شدند و برخی هم از خشم حزب الله به آغوش شیطان پناه برند و آن شد که شد اما از میان همین  گرد و غبار فتنه جوانه هایی از متن انقلاب با ناب ترین و انقلابی ترین آرمان های حضرت روح الله سلام الله علیه روئیدند که باغ انقلاب را مصفا ساخت. یکی از آن جوانه ها بچه های 598 بودند که به امر مولی و مقتدای خویش خواب را بر خود حرام کرده و مردانه قدم در عرصه رسانه گذاشتند و با بضاعت اندک خویش پایگاه تحلیلی خبری 598 را در دنیای مجازی تأسیس کردند.

لازم است اینجا رسماً اعلام کنم که این پایگاه به هیچ گروه، نهاد و به هیچ حتی آقازاده ای وابسته نبوده و نیست و تنها  و تنها در زیر پرتو افشانی رهبر عزیز انقلاب مد ظله العالی سعی در انجام  وظیفه داشته  است و تا کنون ریالی کمک از هیچ سازمان حمایتی دریافت نکرده است.

با توجه به این که می دانستیم این مسئولین محترم دارای چه صفات پسندیده ای هستند(!) سعی بر آن بوده است که کمترین انتقاد به ایشان را داشته باشیم تا مبادا به پر قبای حضرات بر بخورد.

چند وقت پیش خبری به دستمان رسید که علاوه بر این که تعجب ما را برانگیخت وظیفه انقلابی خود را در نشر آن دیدیم که آن عبارت بود از اقدام عجیب مسئولین کرمانشاه در نصب بیلبوردهای تبلیغاتی با تصویر حضرت استاندار. پس از درج این خبر بود که با اخبار و پیام های غیر مستقمی که می رسید مشخص شد حضرت ایشان به جای اصلاح رفتار ناشایست خود و عدم هزینه بیت المال در ارضای غریزه خودشیفتگی و خودپسندی، در تکاپوی جواب دندان شکنی به این پایگاه است که ظاهرا با روابط حسنه ایشان و دادستان کرمانشاه موفق به فیلتر نمودن این پایگاه نموده است.

حال سوال من از آقای مشاور قضایی دادستان کل کشور این است که حضرت مجسمه عدالت شما  که همیشه پشت میز عدالت طوری جلوس می فرمائید که مبادا قاب دوربین خبرنگاران بدون پرچم عدالت تصویر شما را شکار کند آیا نباید قبل از اجرای حکم به ما از نگاه شما متهمین لااقل اطلاع می دادید.

آقای دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کدام خبر یا کدام محتوای پایگاه خبری 598 طبق قوانین اسلام و قوه قضائیه مجرمانه بوده است طبق کدام اصل، کدام بند این پایگاه فیلتر شده است؟!

متأسفانه این واقعیت تلخ را باید پذیرفت که به فرموده سید شهیدان اهل قلم در مملکت اسلامی همه آزادند الا بچه های انقلاب. فیلتر کردن پایگاه 598 که یک سال و اندی از آغاز فعالیت آن می گذرد برای ما که با خون دل از آن محافظت کرده ایم نه با پول بیت المال، از جام زهر تلخ تر بود و ما با افتخار این جام را می نوشیم که این مملکت از آن امام زمان ارواحنا له الفداست و شما با خیال راحت بر ترازوی عدالت تکیه زنید که اگر باز هم جنگی ، فتنه ای و یا هر دست آلوده ای بخواهد بر چهره مبارک انقلاب دست اندازی کند ما هستیم و نمی گذاریم. ما از امام خود آموخته ایم تا آخر بایستیم ما تا آخر ایستاده ایم ما در پیام قطع نامه 598 خوانده ایم که تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم و خیالتان راحت ما تا انتقام جام زهر اماممان را نگیریم ساکت نمی نشینیم.

ما قبله نمایی چون حضرت ماه ارواحنا له الفداء داریم و در این مبارزه ظلم و عدل جبهه خود را مشخص کرده ایم و این شما هستید که نمی دانید به کدام ساز باید رقصید.


نوشته شده در یکشنبه 89/12/22ساعت 10:49 عصر توسط هادی نظرات ( ) |

سلام بهتر است این صحبت حضرت ماه را دوباره بهتر و با دقت بخوانیم و از خودمان سوال کنیم این سخن آقا خطاب به کیست؟

فضاى اهانت و هتک حرمت در جامعه، یکى از آن چیزهائى است که اسلام مانع از آن است؛ نباید این اتفاق بیفتد. فضاى هتک حرمت، هم خلاف شرع است، هم خلاف اخلاق است، هم خلاف عقل سیاسى است. انتقاد، مخالفت، بیان عقاید، با جرأت، هیچ اشکالى ندارد؛ اما دور از هتک حرمتها و اهانتها و فحاشى و دشنام و این چیزها. همه هم در این زمینه مسئولند. این کار علاوه بر اینکه فضا را آشفته میکند و اعصاب آرام جامعه را به هم میریزد - که امروز احتیاج به این آرامش هست - خداى متعال را هم از ما خشمگین میکند. من میخواهم این پیامى باشد به همه‌ى آن کسانى که یا حرف میزنند، یا مینویسند؛ چه در مطبوعات، چه در وبلاگها. همه‌ى اینها بدانند، کارى که میکنند، کار درستى نیست. مخالفت کردن، استدلال کردن، یک فکر سیاسى غلط یا یک فکر دینى غلط را محکوم کردن، یک حرف است، مبتلا شدن به این امرِ خلاف اخلاق و خلاف شرع و خلاف عقل سیاسى، یک حرف دیگر است؛ ما این دومى را به طور کامل و قاطع نفى میکنیم؛ نباید این کار انجام بگیرد. متأسفانه بعضى این کار را میکنند. من بخصوص به جوانها توصیه میکنم. بعضى از این جوانها بلاشک مردمان بااخلاص و مؤمن و خوبى هم هستند، اما خیال میکنند این وظیفه است؛ نه، من عرض میکنم این خلاف وظیفه است، عکس این وظیفه است.

قطعا روی سخنان آقا بی بی سی و صدای آمریکا نبوده حسین جان! برادر اعلام نارضایتی آقا از فضای تهمت و اهانت تحت اجبار و زور نبوده که یک بار گفتی و یک بار دیگر هم بگویی: اگر به در کاخ معاویه برسم و علی به من امر کند برگرد، این شرف دارد به اینکه علی به بعضی ها بگوید “این عمار؟” این چه مقایسه ای است برادر؟ این که آقا در جمعی به مهمی مجلس خبرگان یا هر جای دیگری از عمل من ابراز نارضایتی کند که جای پز دادن نیست؟ باید به حال خودم بگریم که به خیال این که ندای این عمارش را پاسخ مناسبی بوده ام ، دلش را رنجانده ام، وای به حال من! قطعه 26 را که معطر ساخته ای به یاد شهدا و در آن نه با قلم که با خون می نویسی و این جا را ملجا بسیجیان ساخته ای را برگردان به صراط مستقیم و صراط مستقیم برا من و تو که می دانیم و برای آنه اهم که نمی داند فقط آقاست. اگر آقا می گوید فلانی خوب است پس هست نکند عقل من توجیهی در برابر امر مولایم بتراشد و من در خیال پیروی از ولایت گوساله سامری ساخته عقل خودم را بپرستم حسین جان! بیا برای بچه های قطعه مقدس 26 که من هم افتخار می کنم یکی از ستاره هی بی فروغ آن هستم محفل جامعه کبیره برگزار کنیم که جامعه کبیره یعنی امام شناسی، یعنی ولی شناسی: فَالرّاغِبُ عَنْکُمْ مارِقٌ وَاللاّزِمُ لَکُمْ لاحِقٌ وَالْمُقَصِّرُ فى حَقِّکُمْ زاهِقٌ وَالْحَقُّ مَعَکُمْ وَفیکُمْ وَمِنْکُمْ وَاِلَیْکُمْ وَاَنْتُمْ اَهْلُهُ وَمَعْدِنُهُ. حق با ولی ست! من هنوز معتقدم هاشمی اشتباه کرد و مشایی به بیراهه می رود و رحیمی باید محاکمه شود و قوه قضائیه در شأن عدالت انقلاب ایران نیست و مجلس مجلس انقلابی نیست و و و ولی آقا فرمود اهانت و هتک حرمت من شنیدم تو هم بشنو در عمل برادر!


نوشته شده در جمعه 89/12/20ساعت 4:56 عصر توسط هادی نظرات ( ) |

1. خبرگزاری فارس: آیت‌الله مهدوی کنی با 63 رأی موافق وکلای ملت، رئیس مجلس خبرگان رهبری شد. 

89/12/17 - 10:57

2. خبرگزاری فارس: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به اینکه سیستم بارش‌زا استان‌های غربی کشور را درگیر کرده است، بارش باران از امروز در تهران هم آغاز می‌شود و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
 
89/12/17 - 09:23

.3 حتی خود مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی هم می داند: با توجه به اینکه سیستم بارش‌زا استان‌های غربی کشور را درگیر کرده است، بارش باران از امروز در تهران اگر خدا نخواهد آغاز نخواهد شد. 

باران مظهر رحمت الاهی است و این یعنی این که خدا ما را شایشته نزول رحمتش دانسته. دفعات قبلی که بارن آمد حکمتش چه بود من نمی دانم من شاگرد مکتب جامعه کبیره هستم که: و بکم ینزل الغیث" و مگر نه این که آن دردانه ی مقدس هستی،امام زمان و زمین و خلیفه ی خدا در زمین است؟ و مگر نه این که اگر تمام ارداه ها تحت فرمان و اذن ولی خداست؟ پس اگر چنین است که هست اگر اذن او نبود سیستم بارشی شرق کشور هرگز اجازه فرود بر دامن آلوده ی شهر را پیدا نمی کرد! 

من این باران کم نظیر چند روزه که روزی تهران شده است را بی ارتباط با تصمیم مبارک مجلس خبرگان در انتخاب شایسته ی خود برای رئیس شایشته نمی دانم که اتفاقا علت اصلی را در همین تصمیم می دانم و چه کنم اگر بعضی ها درس جامعه کبیره را نخوانده اند یا خوب نخوانده اند و نتیجه ای غیر از این می گیرند و در مقدمات ایمانشان یک پای ارداتان به ولی لنگ است.

"ولی فقیه برای ما یک هدیه الاهی است" این جمله اگر برای دیگران فرمایشی از خیل فرمایشات امام راحل است برای ما حجت موجه است و جزء جزء اعتقاد ما با سطر سطر صیحف نور تنظیم شده است چه موسسه تنظیم و نشر آنرا چاپ کند چه نکند ما با امام زنده ایم و با امام می میریم. رویدادهای تهران و ایران و خاورمیانه و جهان را از منظر ولایت فقیه باید تحلیل کرد من علت باران را در تغییرات جوی جستجو نمی کنم. 

تغییرات جوی سبب و مقدمه باران است علت جای دیگریست و با همین نگاه هم به انقلاب های اخیر کشورهای عربی می نگرم مشکلات اقتصادی و گرسنگی ملت ها بهانه ایست که بی بی سی و صدای آمریکا برای ریشه ی این قیام های می تراشد. و کدام آزاده ایست که نداد این اراده ی خداست که در خاورمیانه تجلی پیدا کرده است. سیاه و سفید، عرب و عجم، کوچک و بزرگ، پیر و جوان همه نعره ی الله اکبر سر می دهند. این ابرهای تیره و تار که به بخورند باران می آید، باران که بیاید هوا صاف و پاکیزه خواهد شد برای ظهور آفتاب!


نوشته شده در سه شنبه 89/12/17ساعت 9:31 عصر توسط هادی نظرات ( ) |

به نام خدا

 

هر چه می روم به جایی نمی رسم

دورتر می شودم از خودم

من اشتباهی آمده ام

اما

دیشب خواب کودکی ام را دیده ام

شاید خدا بخواهد و باز متولد شوم

 


نوشته شده در سه شنبه 89/12/10ساعت 4:57 عصر توسط هادی نظرات ( ) |


Design By : Pichak