سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خدا

"64/2 درصد در انتخابات شرکت کردند" این، یعنی پیروزی ملت، یعنی سیلی محکم بر صورت آمریکا، اسرائیل و ... یعنی ملت پای نظام و انقلاب ایستاده است و یعنی خیلی از این حرف هایی که این چندروزه زیاد شنیدیم و گاه ملال آور شد از تکرار مکرارات بی هنرانه ی برخی رسانه های البته انقلابی و البته تر، ملال آورتر از رسانه ی ملی که جا ندارد از زحمات شبانه روزی شان تشکر کنم، که خودشان تشکر خواهند کرد و مفصل از خجالت هم در خواهند آمد!

اما آن 8/35 درصدی که شرکت نکرده اند-چرایش را کاری ندارم؛ نتوانستند، نشد، نرسیدند، حال نداشتند، مریض بودند یا مرض داشتند یا هر چه...

حرفم این است که آن 8/35 درصد بدانند یا ندانند، سر سفره ی این 2/64 هستند... حالا در دیزی باز است و این 2/64 درصد خیلی نجابت دارند و کوتاهی آن 8/35 درصد را به رخشان نمی کشند، حرف دیگری است!. کاش بدانند که مهمان این سفره اند و لااقل دیزی را نشکنند.

همچنین سخت معتقدم که برگه های که این دوره در صندوق انتخابات مجلس ریخته شد، خالص ترین رأی هایی بود که به اصل ولایت فقیه داده شد و این شعور عمیق سیاسی، الاهی ملت، تفسیر عملی شعاری بود که در 22 بهمن همین امسال، از خیابان های تهران و قم و شیراز و اصفهان و مشهد و تبریز و ... لرزه انداخت بر تمام هستی لشکر کفر! که؛ "این همه لشکر آمده! به عشق رهبر آمده".

گفت به عشق رهبر آمده، آن پیرزن کم حجاب، در جواب خبرنگاری که پرسیده بود انگیزه ی حضورش را. کاش رسانه ای داشتم، ملّی، و فریاد می زدم همه ی جبهه های سیاسی انقلابی نما را، همه ی مقدس مأب های انقلابی مأب را، همه ی دانشگاه را، همه ی حوزه را، همه ی ایران را؛ علیکم بدین العجائز!.

 


نوشته شده در یکشنبه 90/12/14ساعت 11:46 عصر توسط هادی نظرات ( ) |


Design By : Pichak