سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خدا

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، طبق بخش‌نامه جدید معاون سیما که به مدیران شبکه‌ها و مراکز استان‌ها، گروه‌های برنامه‌ساز و مدیران تامین برنامه ابلاغ شده است، طرح   ترکیب‌های عشقی هوس آلود و  مثلث‌های عشقی  مگر به منظور بیان تقبیح آن و در حداقل ممکن ممنوع است .

همچنین باید از  اختلاط بی‌مورد  زن و مرد در تولیدات تلویزیونی در صحنه‌هایی نظیر عروسی، میهمانی خانوادگی، فضاهای کاری و همچنین جشن‌ها اکیدا خودداری شود . 

 نمایش  مردان نیمه برهنه در تولیدات داخلی و خارجی  نیز ممنوع است . 

بنا بر این گزارش، پخش برنامه‌هایی که مروج عادی‌سازی روابط محرم و نامحرم و شکستن حریم‌های شرعی میان آنها می‌شود، نیز ممنوع است. 

انتهای پیام/ا

این یعنی این که؛

1.  تا کنون نمایش ترکیب‌های عشقی هوس آلود و مثلث‌های عشقی ممنوع نبوده است.

2.  تا کنون از  اختلاط بی‌مورد زن و مرد در تولیدات تلویزیونی در صحنه‌هایی نظیر عروسی، میهمانی خانوادگی، فضاهای کاری و همچنین جشن‌ها اکیدا خودداری نمی شده است.

3.  تا کنون نمایش مردان نیمه برهنه در تولیدات داخلی و خارجی نیز ممنوع نبوده است.

این تصمیم بزرگ! مدیران رسانه ی ملی از نوادر پدیده هایی است که هر سی و سه سال فقط ممکن است یک بار اتفاق بیفتد -تاکید می کنم ممکن است، شاید، احتمالا، خیلی بعید است و ...

من، خودم، ضمن ابراز خوشحالی و  خوشنودی و کلا خوشی از این حماسه ی به یاد ماندنی و ضمن عرض تبریک به ملت شریف ایران، این پیروزی بزرگ! رسانه ی ملی را که حاصل 33 سال!!! مجاهدت! مدیران انقلابی! صدا و سیماست را قدر می نهم و امیدوارم در سی و سه سال آینده اگر زنده بودیم، باز هم شاهد تصمیماتی ارزشمند! از این قبیل از مدیران انقلابی! صدا و سیما باشیم.



نوشته شده در سه شنبه 90/6/22ساعت 2:52 عصر توسط هادی نظرات ( ) |


Design By : Pichak