سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خدا

با نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت های همه جانبه ی کاندیداهای محترم برای تصاحب کرسی خدمت در خانه ی ملت آغاز شده است.

لذا شایسته دیدیم برای کمک به عزیزانی که زندگی خود را وقف خدمت به مردم نموده انده، یک دوره کلاس های آموزشی کاندیتاروی برگزار نمایم. این کلاس ها با بهره گیری از بهترین کادر مجرب موفقیت شما را در انتخابات تضمین می کند. کلاس ها به دو صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می گردد. تفصیل برنامه های کلاس ها به ترتیب ذیل است.

1.     کلاس آشنایی با نیازهای واقعی مردم؛

با توجه به مشغله بیش از حد عزیزان تشنه ی خدمت و عدم فرصت برای حضور در اجتماعات مردم، در دوره های قبلی انتخابات مجلس بعضا شاهد بوده ایم در نطق های انتخاباتی وعده هایی داده می شود که جزء دغدغه های اصلی مردم نبوده که هیچ، اصلا دغدغه نبوده است. این امر باعث افت شدید اقبال مردم می شود. این کلاس می کوشد تا ضمن آشنایی عزیزان کاندیدا با مشکلات روز مره مردم، لیست کاملی از اصلی ترین مشکلات را برای بهره برداری در نطق های انتحاباتی در اختیار قرار دهد.

2.      کلاس آموزش سخنوری. .

3.      کلاس ویژه ی تسخیر ارواح و اجنه

امروزه استفاده از اجنه در سیاست یکی از متداولترین روش های شناخته شده در کشورهای توسعه یافته است که با توجه به قابلیت های فوق العاده اجنه ی محترم، عامل فوق العاده مناسبی برای برتری در رقابت های سیاسی به شمار می رود. لذا آموزش نحوه تعامل با ایشان می تواند می تواند موفقت شما را تا حد زیادی تضمین می کند.

با توجه به ظرفییت محدود کلاس ها اولیت با کسانی است که قبلا آشنایی مختصری با عنواین آموزش فوق داشته باشند. جنگیران از اولویت ویژه ای برخوردار هستند.

همین امروز ثبت نام کنید.

 


نوشته شده در پنج شنبه 90/5/20ساعت 9:12 صبح توسط هادی نظرات ( ) |


Design By : Pichak