سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خدا

 

 به نام خدا

سال گذشته هیاهوی سیاسی انتخابات ریاست جمهوری منجر به فتنه سال 88 شد؛ خیلی ها راه خود را گم کردند، برخی از خواص مردود شدند و برخی هم از خشم حزب الله به آغوش شیطان پناه برند و آن شد که شد اما از میان همین  گرد و غبار فتنه جوانه هایی از متن انقلاب با ناب ترین و انقلابی ترین آرمان های حضرت روح الله سلام الله علیه روئیدند که باغ انقلاب را مصفا ساخت. یکی از آن جوانه ها بچه های 598 بودند که به امر مولی و مقتدای خویش خواب را بر خود حرام کرده و مردانه قدم در عرصه رسانه گذاشتند و با بضاعت اندک خویش پایگاه تحلیلی خبری 598 را در دنیای مجازی تأسیس کردند.

لازم است اینجا رسماً اعلام کنم که این پایگاه به هیچ گروه، نهاد و به هیچ حتی آقازاده ای وابسته نبوده و نیست و تنها  و تنها در زیر پرتو افشانی رهبر عزیز انقلاب مد ظله العالی سعی در انجام  وظیفه داشته  است و تا کنون ریالی کمک از هیچ سازمان حمایتی دریافت نکرده است.

با توجه به این که می دانستیم این مسئولین محترم دارای چه صفات پسندیده ای هستند(!) سعی بر آن بوده است که کمترین انتقاد به ایشان را داشته باشیم تا مبادا به پر قبای حضرات بر بخورد.

چند وقت پیش خبری به دستمان رسید که علاوه بر این که تعجب ما را برانگیخت وظیفه انقلابی خود را در نشر آن دیدیم که آن عبارت بود از اقدام عجیب مسئولین کرمانشاه در نصب بیلبوردهای تبلیغاتی با تصویر حضرت استاندار. پس از درج این خبر بود که با اخبار و پیام های غیر مستقمی که می رسید مشخص شد حضرت ایشان به جای اصلاح رفتار ناشایست خود و عدم هزینه بیت المال در ارضای غریزه خودشیفتگی و خودپسندی، در تکاپوی جواب دندان شکنی به این پایگاه است که ظاهرا با روابط حسنه ایشان و دادستان کرمانشاه موفق به فیلتر نمودن این پایگاه نموده است.

حال سوال من از آقای مشاور قضایی دادستان کل کشور این است که حضرت مجسمه عدالت شما  که همیشه پشت میز عدالت طوری جلوس می فرمائید که مبادا قاب دوربین خبرنگاران بدون پرچم عدالت تصویر شما را شکار کند آیا نباید قبل از اجرای حکم به ما از نگاه شما متهمین لااقل اطلاع می دادید.

آقای دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کدام خبر یا کدام محتوای پایگاه خبری 598 طبق قوانین اسلام و قوه قضائیه مجرمانه بوده است طبق کدام اصل، کدام بند این پایگاه فیلتر شده است؟!

متأسفانه این واقعیت تلخ را باید پذیرفت که به فرموده سید شهیدان اهل قلم در مملکت اسلامی همه آزادند الا بچه های انقلاب. فیلتر کردن پایگاه 598 که یک سال و اندی از آغاز فعالیت آن می گذرد برای ما که با خون دل از آن محافظت کرده ایم نه با پول بیت المال، از جام زهر تلخ تر بود و ما با افتخار این جام را می نوشیم که این مملکت از آن امام زمان ارواحنا له الفداست و شما با خیال راحت بر ترازوی عدالت تکیه زنید که اگر باز هم جنگی ، فتنه ای و یا هر دست آلوده ای بخواهد بر چهره مبارک انقلاب دست اندازی کند ما هستیم و نمی گذاریم. ما از امام خود آموخته ایم تا آخر بایستیم ما تا آخر ایستاده ایم ما در پیام قطع نامه 598 خوانده ایم که تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم و خیالتان راحت ما تا انتقام جام زهر اماممان را نگیریم ساکت نمی نشینیم.

ما قبله نمایی چون حضرت ماه ارواحنا له الفداء داریم و در این مبارزه ظلم و عدل جبهه خود را مشخص کرده ایم و این شما هستید که نمی دانید به کدام ساز باید رقصید.


نوشته شده در یکشنبه 89/12/22ساعت 10:49 عصر توسط هادی نظرات ( ) |


Design By : Pichak